Berbicara ke Bulan :')



Aku tahu kau di suatu tempat yang aku tak pernah tahu
Tempat itu terlalu jauh
Aku ingin kau kembali
Semua orang kata aku gila
Tapi mereka tidak mengerti

Kaulah segalanya


Pada waktu malam
Ketika cahaya bintang menerangi bilikku
Aku duduk bersendirian
Bercakap dengan Bulan
Cuba untuk sampai kepada kau
Dengan harapan kau berada di sisi
Berbicara dengan aku
Atau aku bodoh yang duduk sendirian
Bercakap dengan bulan



Aku rasa macam aku terkenal
Perbincangan bandar
Orang kata aku dah gila
Yah ! Aku sudah gila
Tapi mereka tak tahu
Apa yang aku tahu



Ketika matahari terbenam
Seseorang berbicara kembali
Yah ! Mereka bercakap kembali



Pada waktu malam
Ketika cahaya bintang menerangi bilikku
Aku duduk bersendirian
Bercakap dengan Bulan
Cuba untuk sampai kepada kau
Dengan harapan kau berada di sisi
Berbicara dengan aku
Atau aku bodoh yang duduk sendirian
Bercakap dengan bulan



Adakah kau pernah dengar aku telefon
Punca setiap malam aku bercakap dengan bulan
Masih cuba untuk sampai kepada kau



Dengan harapan kau berada di sisi
Berbicara dengan aku
Atau aku bodoh yang duduk sendirian
Bercakap dengan bulan

Aku tahu kau di suatu tempat yang aku tak pernah tahu
Tempat itu terlalu jauh