Saya sayang awak KAWAN :)

Hye kawan
Rindunya aku pada kau
Dulu kau selalu menggembirakan hati aku 
Tapi sekarang kau selalu membuatkan air mata aku jatuh kerana merindui kau

Sejak mulanya perpisahan kita dulu
Aku tak henti-henti untuk mengingati saat-saat bahagia dulu
Bertuahnya aku menjadi hambaNya kerana dapat kenal dengan kau
Tak mungkin ia akan berulang kembali kan

Hey kawan 
Ingat ye betapa aku menyayangi kau walaupun sebagai seorang kawan
Jangan la sesekali kau melupakan diri aku
Aku takkan ganggu kau dengan kekasih kau :)
Pasti ada rasa cemburu
Atas nama "kawan"
Akan aku doakan kebahagiaan kau

Sekarang aku telah dapat pengganti diri kau
Akan aku jaga dia seperti kenangan kita dulu
Kau doalah kebahagian aku bersamanya
Kelak kita bertemu di pintu SYURGA
InsyaAllah :)










Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

p/s : mampos aku kena bahan jiwang sebab update entry pasal ni . hahaha