Hancur hati dan perasaan -.-



Hey babe !
Tahu tak aku rindu kau yang teramat sangat -.-
Tolong la faham hati dan perasaan aku terhadap kau
Yee aku tak layak untuk sayang dan rindu diri kau
Tapi patut ke kau buat aku macam ni
Setiap saat aku fikir tentang kau
Apa salah aku sebenarnya terhadap kau


Babe !
Aku merayu jangan buat aku macam ni
Kenapa time aku mula sayang kau ,
time ni kau nak tinggalkan aku terkapai-kapai
Aku penat wehh hidup macam ni
Aku mintak sikit jee kau faham hati aku
Pleasee dude :'(


Aku rindu time mula-mula kita berkenalan
Kau ceria sangat
Excited untuk berkenalan
Hati aku jugak macam tu :(
Kau 'memberi' aku 'menerima'
Gembiranya hati aku bila dapat sesuatu dari kau
Bila kita dah berjauhan
'Tiap-tiap' hari kau tanya tentang benda tu
Benda tu sentiasa bersama aku
Aku tak pernah tinggalkan :(
Kau tanya aku 'rindu I tak ?'
'SANGAT' wehhh !
Maaf aku tak selalu jujur dengan kau
Antara sebabnyaa , ni lah
Kau tinggalkan aku
Sakit wehh sakitt :'(


Babe !
Maafkan aku if aku buat salah yang teramat besar pada kau
Sumpah wehh aku tak perasan dengan kesalahan aku
Kalau boleh kau bagitahu la aku apa aku dah buat pada kau
Aku mintak maaff !!

p/s: ILOVEYOUANDIMISSYOUSOMUCH!