Impian ♥

Mesti ramai yang impikan hari-hari penting *birthday dia disambut dengan bahagianyaa . Sama jugak lah dengan aku . Aku pun nak bahagia jugak , nak sweet-sweet , nak yang paling meriah sebab nak simpan tarikh tu sebagai tarikh yang paling istimewa dalam hidup aku . Memandangkan hari bahagia aku tu hampir-hampir dah , so aku ada impian . Impian yang mungkin aku takkan dapat kott . Tapi tak salahkan aku nak bagitahu apa yang aku inginkan . Antaranya , tengoklah kat bawah-bawah ni :)

Balon
Dapat balon macam ni pun okay jugak .
Nampak betapa sweetnya pemberi tu kan kan ;)
Pastu aku nak hari tu ada orang buat satu 'date' pastu ada surprise .
Kat tempat tu banyak sangat belon . Macam gambar bawah ni ;)

Nampak sweet gila bukan 
Ataupun macam kat bawah ni

Lagi sweetkan 
Boleh agakkan betapa bahagianya kita bila dapat macam ni .
Tapi kalau nak banyak lagi pun takpa . Aku tak kesah .
Tu pun kalau 'ang' banyak duit :p
Macam gambar kat bawah ni

Ehh . Banyak sangat ea ? Hahahaa
Tapi pape pun sweet sangat bila ada belon ni dan nampak comel ;) 

Cup Cakes
Wahh . Nampak lagi sweet kan bila ada cup cakes macam tu .
Kalau birthday mestilah ada kek kan .
Macam dah jadi kewajipan pulak .
Kali ni aku teringin sangat nak dapat cup cakes dari someone .
*evensusahnakdapat -,-
Rasa macam specialnyaa :')
Cup cakes tu taknak lah sweet sangat .
Tak perlu banyak-banyak .
Macam gambar ni pun cukup dah ;)

Ehh over sangat ke ? hahaha
Okay-okay tak lahh . Main-main jee 
Biasa-biasa cukuplah macam bawah ni

 Okay-okay . Tak-tak . Main-main jelaa :p
Tapi yang cincin tu macam dah habis sweet kan ? -,-
*harapannakdapat
Ni betul-betul punyaa

Yess . Macam ni betul .
Ni pun dah cukup buat saya rasa dihargai awakk *'awakk'tusiapa?

Pantai
Weii weii . Apa kau sweet sangat tuu -,-
Okay tempat macam ni sangat rileks kan .
Tenang je fikiran bila ada kat sini .
Kalaulah ada orang bawak aku kat tempat macam ni ,
pastu celebrate pulak birthday aku kat sini .
Ouchh ! Bahagianyaa 
Tapi apakan dayaa -,-
Tak kesahlah tepi pantai ke tepi laut ke .
Janji ada angin yang sepoi-sepoi bahasa :p
Tengah jalan pun boleh , macam gambar bawah ni 

Sehidup semati kononnyaa .
haktuiihh ! hahaha
Dah jangan nak merepek -,-
Tengoklah lagi gambar-gambar kat bawah ni ;)


Boleh imagine tak betapa bersorak gembiranya hati kita ?
Wuuhuuuu ! gila tak seronokkan ;) 

Sambut kat taman pun okay jugak ;)
Best jugak kan 

Candle Light Dinner
Nampak tak apa benda tu ?
Tu over sangat tuu .
Buat susah orang jee nak hantar makanan kat situ -,-
Simple-simple sudah tapi memang nak tepi pantai jugak :p
Cubalah tengok bawah ni

Macam ni kee

Macam ni kee

Okay ni yang paling simple lah .
Damn ! geramnyaa -,-
Bilalah nak dapat semua ni . hmm
Takpalah , simpan sebagai impian .
Manalah tahu tiba-tiba ada orang nak surprise sampai macam tu :p

Surprise Party

Benda ni paling ramai orang suka .
Surprise Party . OMG !
Suka kan suka kan ? ;)
Bila otak kawan-kawan semua dah bergabung ,
memang boleh hancurlah dunia ni -,-'
Time tu baru rasa betapa pentingnya kita hidup dan pentingnya ada kawan .
Rasa sangat dihargai .
Tengoklah betapa seronoknya bila kawan-kawan ingat kat kita ;)




Hadiah
Kalau nak cerita pasal hadiah ni ,
ikutkan hati memanglah nak benda yang sedap mata memandang .
Murah-murah cukup lah macam kat bawah ni .

Kalau boleh , Ferari kee .

Nak murah sikit , Mini Copper kee .

Okaylah . Ni paling murah . Swift pun takpa .
Tapi kalau nak pendekkan cerita ,
bagi jelah benda kat bawah ni -,-

Rumah ni jee cukup lah .
Janji selesa ;)
*itukalauikutkanhati

Tapi hakikatnyaa , aku tak kesahlah pasal hadiah .
Janji ikhlas dari hati putih suci dah cukup buat aku happy .
Nak bagi duit syiling 1sen pun takpa .
Banyak makna yang tersirat tu ;) *janganlahbegitu

So dapat rasa apa yang aku rasa tak ? ==' Segalanya hanya impian semata-mata . Tidak ada kena-mengena antara hidup atau yang telah meninggal dunia . hahahahaa Tapi manalah tahu impian ni boleh jadi kenyataan . Kalau bukan aku , mana tahu korang yang dapat alami semua ni . Kalau ada yang dapat alami , tak payahlah cerita kat aku . Aku taknak tahu pun pasal korang -,- *padahaljealous Pape pun aku akan terus menanti , mana tahu ada orang nak buatkan untuk aku :p Tak dapat semua , dapat dua atau tiga impian aku kat atas tu pun jadilah ;) Itu sahaja untuk entry kali ini . Terima kasih jenguk lagi :p


p/s: tiba-tiba ada anak raja datang meninang memanglah aku nak :p 
*mulalah nak merepek . okay baii -,-'
#BUKANMATADUITAN!